2007-08-14

Tjejsnack v33 - Kärlek

* Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
Ja det är klart! Min allra första kärlek hette Jonas och jag var tre år. Vi lekte jämt och jag minns hur vi bestämde att vi alltid skulle vara med varandra. Sedan flyttade han till Skåne och jag var väldigt ledsen. Min första pojkvän hum tja det måste nog vara Fredrik, men min första kärlek det var Mattias. Han har än idag en speciell plats i mitt hjärta.
* Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
Alltså som sagt jag hade ju killar i mellanstadiet och det var vädligt speciellt, vi pussades och tja jag skulle nog kalla det för hångel. Men ändå så var det väldigt oskyldigt. Jag hade två samtidigt, ehum, de bodde långt från varandra och jag var kär i dem båda. Den ena dock lite mer och jag skulle göra slut med den andra, men vi träffades så sällan så det blev liksom inte. Jag minns hur det pirrade i magen när han ville att jag skulle vara med honom. Hur jag liksom skakade i hela kroppen. Då gick jag i femman eller sexan. Jag fick väldigt fina presenter av honom i födelsedagspresent och jag tror att han var lika kär i mig.
* Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
Ja och nej, jag tror på attraktion vid första ögonkastet. Det som gör att vi får upp ögonen för någon. Men kär vet jag inte om jag kan bli förrän jag lär känna personen lite bättre.
* Vad är kärlek för dej?
Kärek är livet, allt. Utan kärlek så dör vi, men det behöver inte vara kärlek mellan partners vänners och familjens kärlek är lika viktig.
* Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.
Jepp jag har en partner, vi har varit tillsammans i drygt ett och ett halvt år snart förlovade i ett år och ja vi bor i hop. Vi har inte varit ifrån varandra mer än sammanlagt fem nätter.

Inga kommentarer: