2007-08-09

Passa på

Visst är det så att vi måste passa på att njuta av solen när den väl är framme. Jag jobbade förmiddag igår och när jag kom hem var jag helt slut. Mest av värmen. Men jag kände att jag var tvungen att gå ut och vistas lite i solen, ringde C och kollade vart hon höll till. Allt går så långsamt när det är varmt ute. Jag tänkte både en och två gånger att nä jag stannar hemma, det är för varmt jag orkar bara inte. Men efter ca en timme så kände jag att det var nog. Det går bara inte att sitta inne när det är så fantastiskt väder så jag satte mig på Svalan och cyklade iväg till bryggan där C och hennes vänner väntade. Det blev några trevliga timmar solen, två dopp och lite extra färg på armarna.

Idag är det mulet och regnigt igen, så som sagt det var tur att jag passade på.

Inga kommentarer: