2007-08-05

Bakisch

Gårdagskvällen blev verkligen lyckad. Vi stannade på samma ställe och drack en massa god öl. Jag fick en massa komplimanger av okända människor, bland annat att jag är bra på att prata engelska, att jag är snygg och att jag har väldigt fina skor. Det var bara jag, Isäntä, J och P. Men hur trevligt som helst. Sedan träffade vi några grannar till oss, de bor i huset mitt emot och vi brukar spana in på dem mellan varven. Vi har bland annat sett honom naken. Det var ganska intressant att vi i våra spekulationer var ganska korrekta. Det går ändå att utläsa ganska mycket bara genom det lilla som syns genom ett fönster. Det jobbiga är nu att de vet vem vi är. Måste vi vinka genom fönsterrutan nästa gång vi äter middag sammtidig? Huga så piningt. Idag har vi dragit för... kanske inte så mycket för den skull som att det inte ska reflektera i teven men det känns lite bättre i alla fall.

Ikväll är det styrelsemöte, kanske inte det mest inspirerande men ganska kul ändå. Det känns lite som att hösten kommer igång när det är dags för dem igen.

Inga kommentarer: