2007-08-28

Om du är blyg, titta bort

För den som tycker att det är jobbigt att läsa om sex eller att det blir för privat, hoppa vidare till nästa blogg. För här kommer ett erkännande, jag älskar sex!

Jag älskar
- bakissex
- morgonsex
- kvällssex
- soffansex
- dushensex
- fyllesex
- utomhussex
- vaknamittinattensex
- kärlessex
- knullsex
- kuksex
- penetrationssex
- fittsex

Ja listan kan göras hur lång som helst, men det skulle inte se så snyggt ut. Till saken hör att jag är galen i sex. Om jag fick bestämma skulle vi inte göra annat... tur att Isäntä har några fler spärrar än jag... Efter gårdagskvällens härliga stund så började jag fundera över hur min kropp fungerar. Det gör jag inte så ofta på sista tiden, jag bara följer med i vågerna av allt det härliga som händer med den.

Men så slog det mig hur lätt jag har för att få orgasm nu. Det går i alla olika ställningar och med olika metoder. När vi först träffades, Isäntä och jag, så kunde jag bara komma genom att jag själv pillade på mig och då fick det inte finnas så många störande moment. Koncentrationssvårigheter eller spärrar jag vet inte, men så var det i alla fall. Nu kan jag med gott mod överlämna åt honom att sköta den delen lika väl som jag kan göra det själv på alla möjliga olika sätt. Nu tar det inte lång tid för mig att komma och jag måste inte förarbeta något alls nästan.

Det är kanske inte så konstigt, det är när jag känner mig trygg som jag kan släppa på orgasmen så att säga. Ju tryggare och säkrare jag blir på min partner desto lättare är det. Nu har jag svårt att tänka mig att ha sex utan att få orgasm, det är ju det som är själv grejen. (Om jag inte är sugen på att bara ge till honom förståss) Nyfikenheten över hur det kommer att kännas den här gången, känslan i kroppen när vågorna kommer över en. Så underbart, men som sagt det skulle inte vara lika underbart om det inte var för det fysiska som kom före eller samtidigt.

Jag kan inte säga något annat än att jag älskar det och jag hoppas att jag alltid kommer att göra det!

Inga kommentarer: