2007-08-14

Fotoalbum

Dagens projekt, sätta in foton i album. Det är massor med trevliga bilder från sommaren. Om det är något jag gillar så är det att sätta in bilder i album, det blir ordning samtidigt som det är fint att titta på. Det är mysigt att sitta och komma på något att skriva om det härliga jag upplevt.

Idag skulle det vara sol, jag vet inte vart den tagit vägen riktigt. Den kommer fram då och då. kom på att jag lovat att göra två saker idag. Trodde att jag skulle hinna med båda tills jag fick veta att Isäntä tänkt sluta redan vid 13 men kanske går det att åka och bada på eftermiddagen. Eller så kanske C vill åka så fort det klarnar upp. Jag vet inte, vi får se. Dumt att lova bort sig till två personer. Ibland önskar jag att jag kunde vara på flera ställen samtidigt. Fast det skulle nog bli väldigt splittrat. Ja ja jag får se vad som händer idag, kanske blir det aldrig sol och bad väder. Just nu verkar det inte så troligt... men mellan diset tittar faktist solen fram.

Nu ska jag sätta mig med mina kort från sommaren.

-----
Några minuter senare
Kom inte så långt, fotoketterna tog slut och jag måste köpa ett nytt album. Det är bara två sidor kvar och allt för många kort. Tur att jag ska ned på stan då...

Inga kommentarer: