2007-08-15

Lyckades

Jag lyckades igår, han ligga vid sjön med C i ca en och en halv timme. Började läsa en ny bok. Duck City av Lena Andersson, så otroligt rolig. En underfundig satir i en väldigt skruvad klänning. Efter lite soldyrkan cyklade jag hem, träffade mina nya grannar. Gick ut med hundarna, duschade och bilade ner till stan, jo jag vet. Bil när det går så fort att cykla, men jag har en ursäkt, vi skulle åka till Maxi sedan och handla. Isäntä skulle skaffa nytt leg och ville ha sällskap så jag ställde upp, sedan bar det iväg till storhandlingsbutiken. Där hittade vi färsk majs, fem för en tjuga. Mums.

Kvällen ägnade jag åt att fixa och trixa, plockade undan lite i köket sånt som bara står framme för att ingen av oss vill ställa undan det. Tog tag i det och fixade undan, nu känns det helt plötligt som att det finns väldigt mycket utrymme i vårt stoora kök. Läste lite mer i boken och kollade Morden I Midsomer.

Inga kommentarer: