2007-06-21

Nostalgi

Dan före midsommar, jag känner en viss nostalgi. Minns hur jag firat förr om åren, tequilabålen och kubb förlusterna. All den goda maten och en och annan intrig. Men vad är det som har hänt? Varför firar vi inte tillsammans längre?

Vi sitter här i Umeå, jag har planerat en dundermysig midsommar. Med god mat och gott att dricka. Varför har jag inte bjudit in folk från Skeå? Varför kommer jag på det först nu? *suckar*

Har i alla fall varit och handlat allt som inte fanns hemma och jag tror att det kommer att blir supersmarrigt. En massa goda smaker som förhoppningsvis ska passa ihop. Längtar redan efter att få smaka allt det goda.

2 kommentarer:

A-L sa...

Hade jag inte jobbat imorn så hade jag kastat mig på bussen och kommit till Umeå för att våldgästa er.

ellapix sa...

Åh va trevligt du hade varit så välkommen!