2007-06-25

Ännu en helg

Midsommar är över och det har varit en av de bästa helgerna på länge. Bästa på många sätt och vis. Fylld till bredden med kärlek. En väldigt revlig midsommar med massor med god mat. Så underbart att även C kom. Maten blev väldigt lyckad och jag tror nog att jag kan bli lätt beroende av Liquid smoke.

Men även bäst för att jag har möblerat om, borta är den svarta bokhyllan i sovrummet. *ryyser* åttiotalskänslan är veck. Borta är även mitt mastodont databord. Det var inte så bra för lådan, den blev för varm helt enkelt. Så nu sitter vi vid D's lilla bord. Bättre för datorn men för oss vet jag inte... Men jag är i alla fall nöjd. Ska bara hitta några nya knoppar till lådorna så blir det nog helt ok i slutändan ändå.

Har hunnit med
- fixa värsta midsommar middagen
- njuta av middagen & partajat
- tagit bort en bokhylla
- läst ut En ädel död
- plockat upp skrivbordet från förådet (det var ingen lek)
- tagit isär mastodontdatabordet
- burit ned detsamma
- möblerat om och packat ned
- läst ut Damernas detektivbyrå
- att ligga ut i gräset och sola
- handla & lämna igen film
- se The Departed

Inga kommentarer: