2007-06-17

Det fortsätter

Kunde inte sova i natt, vaknade för att kolla klockan tusen gånger. Drömde att jag försov mig och när jag vaknade trodde jag att det var sant. Då var klockan halv fem... suck.

Gjorde mig klar för avfärd mot Vännäs och årets utställning. Kände mig väldigt nöjd med Ixxis päls som för första gången såg riktigt bra ut. Domaren dömde dock ut oss på en tvåa för att han tyckte att hon var för stor. Ännu en suck. Men då fick jag i alla fall komma hem tidigt.

Ringde C, vi gick till Strompen och kollade in en loppis där. Det var en skitloppis! Tröstade mig med en glass och lite bubbelvatten. Beslutade oss för att ta bilen på en liten utflykt och körde till Brattby för att kolla in en loppis där istället. Mycke grejer var det... nästan för mycket. Tror nog att en skulle kunna fynda där med lite tålamod.

Vid tågstationen kommer min kära D med det utmärkta förslaget att äta indiskt till middag så vi vände tillbaka och köpte hämtmat. Mumma. Indiskt och mormorssaft står i en klass för sig.

Ännu en härlig dag är snart slut, nu ska vi kolla film. Tror jag sett den.

Inga kommentarer: