2007-06-02

Massor

Hade massor med roligt jag skulle skriva om, sånt jag sett på stan. Sånt jag varit med om osv sådana saker som gör vardagen lite roligare. Men nu så här kl 01:42 kommer jag inte ihåg ett skit.

Jo hittade en massa snygga kläder på stan på helt oväntade affärer. Men de var så dyra att jag knappt vågade titta på dem. Längtar efter jobb.

En till sak, visst är det typiskt när allt trevligt händer på en gång. Fick sms från M i morse, och så klart ska han och S hit nästa helg, när vi åker till deras stad. Humpf... *skakar på huvudet* såå typiskt.

Började sticka på min stora fina sjal idag, fatta hur jobbigt det är att lägga upp 299 maskor. Typ hur många gånger tappade jag räkningen och fick börja om från början. Typ hur många gånger fick jag frogga upp för att jag hade varit snål med tråd. My god det tog tid, men nu har jag stickat tre varv och det är hur kul som helst. Jag kan dock inte göra så mycket annat, måste vara superkoncentrerad så att jag inte gör fel i mönstret. Plus att det tar ganska lång tid att göra ett varv, det går liksom inte att lägga bort mitt i ett varv för då har jag tappat bort mig...

Har suttit och spelat hela kvällen, men nu är jag så trött att jag bara dör (i spelet alltså) och då är det inte kul.

Inga kommentarer: