2007-01-10

Yeeeiii!

Åh det är det här jag väntat på hela tiden. Det här lilla extra. Handledning, nu först känns det som att jag har ett hum om vad jag ska skriva, eller kanske snarare hur, för jag har ju allt text. Det är bara det att den ligger huller om bladder i min uppsats. Idag fick jag klarhet i den frågan och inspirationen har flödat. Direkt jag kom hem satte jag mig ned och skrev ihop två sidor, eller kanske snarare redigerade till, men det var inte så att jag bara rättade språk utan det blev två helt nya sidor och det känns så bra. Till och med hundarna fick vänta ett tag. Kompenserade det dock med att gå över en timme senare.

Men i alla fall allt ska vara gjort före den 17:e då jag ska lämna in den igen. Tänk, äntligen får jag lite handledning. Som jag har längtat, kanske var det så att det var det här jag var tvungen att göra. Men som sagt det är ju inte kul att lämna in en halvfärdig uppsats så det är väl det som stoppat mig. Men wth, så pinsamt var det inte. Kunde ju förklara mig...

Åh så himla härligt!

Inga kommentarer: