2007-01-17

Slappnar av

My oh my efter mycket knepande och knåpande och allt för lite tid, har jag nu lämnat in uppsatsen igen. Kanske blir han nöjd kanske inte, själv är jag det inte. Men som sagt tiden tog slut och jag hade på tok för mycket att göra. Har jobbat åtta till fem varje dag till idag för att det varit så kul att ha något meningsfullt att jobba med men tiden räckte ändå inte till. Ja det är ju ändå inget mer jag kan göra... än att vänta och se... sedan kanske får jag bakläxa på stavningen eller nåt. Men det gör mig inget för jag känner att jag är nära nu. Imorgon ska jag ringa institutionen och kolla upp min andra rest, tror att det är en kurs på två poäng eller nåt. Vi får se.

En annan liten glädje i det stora hela är att jag nu får upp bildörren... underbart!

Inga kommentarer: