2007-01-11

Hjärnceller på G

Efter mycket slit och rådbråkning med hjärnan är jag nu klar med en av mina uppgifter. Den tog bara en timme och 45 minuter att skriva ihop. Det var en opposititon på 3 sidor men uj uj min blev på tre och en halv. Kanske ska jag ändra till enkelt radavstånd så att sidantalet blir bra men då går det ju nästan inte att läsa.

Jaja, det känns skönt i alla fall. Ska in till Unni imorgon för att läman in uppgiften och för att se om det finns några gamla uppsatser eller examensarbeten kring mitt ämne så att jag kan få lite hjälp med forskningsläget.

Hjälp kom just på att jag glömt skriva om det i rapporten, måste genast göra det så att jag inte glömmer...

Hjärnan pumpar på högvarv den har nog inte jobbat så här intensivt på väldigt länge... skrivit fyra sidor uppsats och sedan tre sidor rapport... uj inspirationen flödar.

Nu blir det snart shopping av mat och sedan blir det fika hos en kompis ikväll. Nice!

2 kommentarer:

Anonym sa...

BRA jobbat Anna! Visst är det KUL!!! Gogogogo!

ellapix sa...

Det är ju det när en vet vad en ska göra...