2007-01-18

Spara vs Slösa

Åter flödar inspirationen, har vart på uppsats handledning och nu känner jag mer än någonsin att jag är påväg mot slutet. Fick lite längre tid på mig den här gången så att boken jag behöver ska komma tillbaka till UB. Det känns så bra i magen.

My oh my vad länge sedan jag var på stan, har varit så urbota pank den här månaden att jag inte ens velat gå på stan och dräggla. Istället har jag fokuserat på skrivandet. Men nu är jag less på att inte ha några pengar. Gick på stan innan fikat med D, hittade massor med trevliga saker jag vill ha. Bland annat några gröna fina vinglas på Åhléns, förvaringslådor från Lagerhouse. Det var bara några av de saker jag hittade. Mumma, vill ha!

Nä nu är maten klar, D har gjort sin specialitet och det kommer att smaka lika gott som alltid.

Puss och kram

Inga kommentarer: