2007-01-26

Tillstånd att drömma

Det har varit en händelserik morgon från det att D's mobil ringde till att min visade att den levde har jag hunnit med:

- drömma att jag drömde om Filip och Fredrik
- gå på konsert med Frank Black
- umgås med Frank Black, han var vääldigt ung och trevlig. Spelade på typ Trästock och ingen kom och kollade utom jag och D som var ditsläpad. Så jag förbarmade mig över honom.
- umgåtts med E och ett gäng som var hennes kompisar.
- spelade in tv med Filip och Fredrik
- Blivit utskälld av Fredriks mormor
- stått och hoppat på en säng och gapskrattat
- varit ute och promenerat i ett somrigt staaan
- hälsat på systerL som bodde i den somriga staan

Allt detta på bara 40 minuter. Undra om jag hinner med lika mycket i vaket tillstånd?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag HOPPAS att det var mig å mina polare du han med att umgås med!! :) Det var sååå längesen nu!!

ellapix sa...

Jaa visst är det, brukar ofta tänka på dig när jag är ute och går med hundarna. Tänka på alla trevliga stunder ute i snön med en kopp varm choklad. *saknar*