2007-01-02

Ny start

Ett nytt år, ett tomt ark. Nyårsafton var en kalasafton. Roligaste på länge... tack till alla mina underbara vänner. Det måste ha varit vinnarpillrena som gjorde att ingen gick hem som förlorare. Funderade lite på nyårslöften men så tänkte jag att det är bara jobbigt med löften som sedan kommer att skapa stress och dåligt samvete så jag har bara lovat mig själv positiva saker i år.

Har suttit och kollat upp vad det kostar att köpa det här bordet med fyra stolar till.Jag är så sugen och vårt hem skulle bli så snyggt. Bilden kommer från Hermanssons

Speciellt med tanke på att vi fick den här bokhyllan i kombinerad julklapp/förlovningspresentBilden kommer från IKEA.

Har redan börjat fundera på hur vi ska göra med de bokhyllor vi har. De är ju rätt så lika den vi kommer att få förutom att den ena har vit bakgrund. Funderar hit och dit på olika lösningar och tror att det kommer att bli en tapet. Det vill säga att vi tapeterar D's två bokhyllor så att skivan bakom blir likadan. Sitter och surfar runt och kollar in tapeter, vill ha en som är mörk och nästan i samma ton som själva bokhyllorna. Just nu lutar det åt en brun medaljongtapet. Tyvärr fanns det bara den blå varianten på bilden. Men vi får se, måste ju konferera med sambon oxå så att det inte bara är jag som gillar det... *ler*

Inga kommentarer: