2007-01-27

Spungekake

Redan förra helgen bestämde jag enväldigt att vi inte skulle gå ut. Jag var trött på att vara bakis. Så istället har vi varit kreativa och hittat på annat trevligt att göra. Igår blev det en sväng på stan först D köpte två sällskapsspel, Carcassonne och New World. Själv köpte jag hundmat.

På kvällen blev det såklart spel med Y, vi testade Carcassonne. Det var verkligen trevligt. Svårt, men trevligt en måste kunna tänka lite strategiskt och kunna se framåt. Men det var väldigt trevligt. Det andra spelet sparar vi nog till söndag.

När vi var klara kom K över, dags att kolla film. Y och jag bakade sockerkaka. Hade lånat American splendor på bibblan och den var verkligen bra. Jag kommer på mig själv med att gå och fnissa åt den så här en dag senare. Den är svår att förklara måste ses, men verkligen bra.

Idag, lördag, har vi handlat och städat. Kanske inte det roligaste men vi ska äta middag med P & L och då måste ju läggan vara fin. När vi gick på ICA så ringde I som var sällskapssjuk, så typiskt att det var just ikväll eller i helgen när vi har bokat upp oss så mycket.

Har funderat en hel del kring sorg men jag återkommer om det mer senare

Ha en fortsatt trevlig helg

Inga kommentarer: