2007-01-07

S(k)öndag

My o my har sovit nästan tolv timmar. Kanske inte så konstigt då jag knappt sov en blund natten mot lördag. Så mycket sömn att ta igen...

Det var något jag tänkte att "det här måste jag berätta" men det har bara försvunnit. Kanske kommer det tillbaka vem vet eller så var det inte så intressant helt enkelt.

Har haft ett irriterande telefonsamtal. Förstår inte att det ska vara så svårt att lyssna, jag fick säga samma sak om och om igen. Förklara samma sak tusen gånger. Tänk att det kan vara så svårt, jag förstår inte. Energi drenage big time. Ska inte ge mer genom att sitta här och klaga så jag droppar det nu.

Resten av den här söndagen kommer nog att innebära lite spelande samt läsande och tänkande kring uppsatser. Alltid lika kul, ser fram emot seminariet imorgon. Not, hur jobbigt är det inte att opponera på en uppsats som är skitdålig. Mycket svårare än de som är bra, det är ju bara kul. Nu måste jag verkligen tänka på hur jag formulerar mig och vad jag ska ta upp och hur. *suckar djupt* varför får jag alltid de dåliga. Är det någon som tycker att jag måste träna på det eller är det så att jag är duktig på det att någon/något ville skona de stackarna som skrivit uppsatsen. Ja det kan inte jag svara på, men jobbigt är det likafullt.

Inga kommentarer: