2007-01-04

Torsdagsmorgon

Sitter här i min morgonrock från Japan och mina stickade sock-tofflor. Har precis lämnat in ansökan till två jobb. Det tar sån tid att skriva... vill ju att allt ska blir så bra som jag bara kan så att jag kanske någon gång får komma på intervju. *suckar djupt*

Men nu ska jag inte låta pessimismen styra. Det är klart att jag ska få komma på intervju snart, tycker att det börjar bli min tur nu. Plus att ja ju snart är färdig med min utbildning. Ska skriva ut och lämna in c-uppsatsen så att jag har det ur vägen oxå. Jag ser ljuset Jonatan, jag ser Nagilima!

Nu ska jag äta frukost sedan ska jag ge mig ikast med uppsatserna som jag måste ha läst och opponerat till på måndag. Det känns faktist väldigt nervöst, inte över min uppsats den suger nog men själva opponeringen på den andra. Det var ju så länge sedan jag gjorde nåt sånthär.

Andra uppgifter jag har men som inte är akuta:
  • ringa om arbetsintyg från två ställen
  • ringa instutionen för att se vad jag har kvar att göra, tror det är någon liten datauppgift.
  • hoppas på jobb.

Inga kommentarer: