2007-01-12

Frostbiten

Har anmält mig och Lakrits till årets första tävling här uppe. *nervös* Hoppas bara att jag inte betalt in för sent, sista dagen är imorgon och det är ju en lördag.

Ska ned till Uni för att lämna in oppositionsrapporten och kolla in gamla examensarbeten eller uppsatser. Kanske låna en eller annan bok som jag kan han nytta av.

Fick fjärilar i magen igår, fadern ringde och sa att vi kanske skulle få vår bokhylla på lördag. Men tyvärr så fanns inte den "färgen" vi ville ha inne. Så vi får se hur de löser det hela... Men jag hade börjat hoppas och planera för förändringarna.

just nu
Kläder: Mysbyxor, linne och en svart tröja med ketchupfläckar på
Frisyr: Sovig
Lyssnar: På lokaltv
Ska: Ducha
Ska 2: Cykla till Umu
Ska 3: Bära bord
Ska 4: Handla
Humör: Gott
Tanke: Ha tillförsikt
Borde: Har inga just nu
Glädje: Det är fredag och snart får jag flera dygn tillsammans med D.
Har: Anmält Lakrits och mig till en tävling.
Längtar: Efter helgen
Hoppas: På att bildörren ska gå öppna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är Lakris? Nu blev jag nyfiken :) Kanin? Katt? Hund? Häst?

ellapix sa...

Lakrits är min helsvarta hund. Brukar även kalla henne Lakritstrollet.

Anonym sa...

Fattar du! Jag e med bil igen! Din å min passar sååå fint i hop! Som blomma å löv typ... ;)
(Min e blomgul!)

Kul m ny tävling! Inomhus?? I vad? LP2??

ellapix sa...

Åh om min bil ändå inte frös ihop så lätt, den här vintern är inte bra för småfrusna bilar.

Jepp det är inomhus i Nordmaling, och klass 2 lydnad. Ser verkligen fram emot det. Ska bli intressant att testa de nya reglerna oxå.