2007-01-25

Göra mycket dag

Alltså vad veckorna går fort, nu är det ju nästan helg. Torsdag, fasen oxå vad mycket jag fått uträttat med examensjobbet i veckan. Jag har sagt länge att det börjar se klart ut men inte förrän efter hanledningen så har jag börjat se slutet. Då först visste jag hur det skulle se ut som klart och nu mina vänner är det snart klart. Idag har jag läst igenom den för första gången, så som jag vill att den ska vara förrutom avsnittet om tidigare forskning där väntar jag på en bok. Men allt det andra. Jag är inte ens less, bara inspirerad. Ställer klockan på sju på morgonen för att jag ska komma mig upp och börja jobba så att jag hinner med så mycket som möjligt. Galet jag vet men det är kul!

Idag har jag även fått de efterlängtade rapporterna, så nu har jag från alla sektorer. Årsmötespapprena är med andra ord snart klara. Nice

Nu kommer han snart hem, flex. Det är underbart med flex.

Mycket är gjort och lite återstår

Inga kommentarer: