2008-10-20

Vem vill ända...

Jag orkar inte, vill inte. Jag orkar inte, jag vill inte. Jag orkar inte jag orkar inte.

Jag vill inte.

Lakritshjärtat blir bara sämre och sämre, hon orkar inget på grund av att hon inte får behålla någon mat. Hon skulle behöva läggas in på dropp i någon vecka så att magen kan rensa bort allt och börja om från början. Men hur dyrt skulle det bli.

Specialfodret hon äter fungerar inte längre.

På torsdag ska hon på gastroskopi och ger inte den något resultat vet jag inte vad jag ska göra. Hon kan inte fortsätta leva sitt liv så här, inte orka något, inte få behålla någon mat. Hon blir helt klart bara sämre och sämre.

Jag vill inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

Å nej! Är hon SÅ krasslig lillan. Vad tråååååkigt att höra. Och att det är så allvarligt. En annan kompis katt somnade in för någon dag sen och det är verkligen inte roligt, fastän det inte är mitt djur. Jag vet ju att Madonna inte precis blir yngre och fräschare med tiden...

Tänker på er och skickar många "fluffiga, kärlekfulla moln" över er lilla smula.

Kram!

- ic