2008-10-09

Du Bengt..

... får jag vara din motorvärmare

Ipoden är till brädden fylld med Mammas Nya Kille. Jag skrattar högt för mig själv när jag är ute med hundarna. Vad omvärlden ska undra.

Nästa helg ska vi till Schellet och kolla på Klungan, eller Klungan. Jag menar då måste en ju peppa med deras radioprogram. Vet inte hur många av deras föreställningar jag sett nu. Men det blir en hel del och ja jag har lika ont i magen varje gång. Jag får ont av att skratta.

"Får jag hyra ditt inre rum?"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trist att jag missar Klungan, men flytten måste ju gå före. Kanske du ska ta en titt på läggan när du är i stan? Jag kommer säkert vara där (med flyttgänget) hela lördagen och söndagen (ensam?). Välkommen!

- ic

ellapix sa...

Ja det skulle vara trevligt. Jag hör av mig.

Anonym sa...

Jag var på genrepet igår! Ojojoj! Det var jättebra. Mycket skägg och "silly walks".

"Jag kan erbjuda mig att städa i behovstrappan."