2007-09-13

Vaknatt

Jag och M startade äntligen upp ett nytt och spännande projekt på klubben. Det här ska reslutera i mättre medlemsnytta. Det är alltid lika utmanande att starta nya projekt att göra upp planer och fundera på hur vi ska göra för att det vi vill göra ska landa i god grund. Vi kom fram till en procedur som vi tillslut kunde känna oss väldigt nöjda med.

När jag kom hem var jag så uppe i varv, hjärnan arbetade fortfarande på högvarv och jag kunde inte somna. Låg vaken i flera timmar. Under den tiden hörde jag mina grannar ha sex, hörde dem göra sig färdiga för natten och sedan somna. Själv låg jag där med tusen och en tankar och kunde inte koncentrera mig på något. Men då jag inte hade något speciellt att vakna upp till kände jag ingen stress över att jag inte kunde somna. Utan tog istället chansen och njöt av att jag bara kunde ligga där och fundera.

Inga kommentarer: