2007-09-22

Vad faller du för?

Jag har funderat över det där lite nu och då och kommit fram till att det inte är så mycket utseede som det är hjärna. Personen i fråga måste vara smart eller tänka smart. Det måste vara en utmaning att diskutera med den. Sedan vill jag inte säga att utseende inte spelar någon roll för det gör det. Men hur snygg killen än är så kommer jag inte att bli kär om han är osmart inte har starka åsikter eller vet vad han snackar om. Då menar jag inte en sådan som tror att de vet utan någon som har belägg och verkligen kan motbevisa i en diskussion. Så hjärna går helt klart före skönhet. Sedan är det ju perfekt om dessa två går hand i hand. Dvs att han är både snygg och snart *ler* Men som sagt snygg och korkad det går bort på en gång.

Sedan finns det så klart vissa detaljer som verkligen får mig att falla. Så som händer, Isäntä har perfekta händer, tunna, seniga och utan valkar. Sedan har vi rumpan den måste vara liten och fast. Ögonen blå aktiga och pigga. Där har ni mina svagheter, med en perfekt hand kommer en mycket längre än med ett "skönt" utseende.

Inga kommentarer: