2007-09-07

Så jag första veckan klar

Min första arbetsvecka är härmed avslutad och jag har helg för fösta gången på länge. Det känn såå skönt.

Här kommer lite smått och gott från veckan som gått

Från en insändare i VF "Hon är partiledare för den nya Mauderaterna"

Vägde mig på jobb, det skulle jag inte gjort. Skulle kunna gå ned tio kilo och då skulle min kropp må mycket bättre. Hur ska jag lyckas! Började med att äta GI och power walka men det gick i en vecka sedan klarade jag inte att hålla schemat längre och då falerade allt ihop. Suck, sedan är jag allt för förtjust i kakor.

SD var med i tidningen.

Har snart läst ut min 600 sidiga bok. Nästa blir nog Slaveri med Dick Harryson eller i alla fall nästa faktabok.

Peace and love mina vänner
från en trött men lycklig litenA

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, en sann vänn i förskingringen! Jag har samma problem. Utan kakor kanske man skulle kunna vara "nyttig och duktig" :)

- ic

ellapix sa...

Vi kanske får starta något tillsammans så att vi kan peppa och sporras av den andras lyckanden *ler*