2007-09-27

Softardag

Idag
[x] mejl till I
[x] mejl till A
[x] betala räkningar
[x] ringa kåren
[/] fixa examen - kollat upp vad som ska göras
[/] anmäla mig på vikbanken - kollat upp vad som ska göras
[?] köpa garn - fick beställa istället
[/] fixa växeln på cykeln - köpt grejerna i alla fall
[] betalning till hundvakten
[x] fika med Isäntä
[] TÄS möte
[x] köpa öronrens till hund

Idag har jag skrivit två mejl som jag verkligen gruvat mig för att skriva och skicka. Sånadär jobbiga som handlar om pengar och att betala tillbaka. Det är inte privata mejl men det är jobbigt i alla fall. Vill verkligen inte formulera mig fel eller framstå som en skitstövel. Men nu är det gjort och jag tycker att jag fick till det hyfsat bra.

Annars ska jag bara softa idag, visst jag har saker jag måste göra men det måste inte göras idag. Mitt enda andra uppdrag är att kolla in vikariebanken så att jag kan påanmäla mig nästa gång jag har ledig vecka. Jag ska ned på stan och gå omkring på garnaffärerna och låta mig inspireras. Så härligt!

Inga kommentarer: