2007-09-19

Så jävla trött

Om någon skulle hålla en tävling i trötthet skulle jag med lätthet ta hem segern. Det är nästan så att jag somnar här och nu framför datorn. Klockan är ju bara 19.17, det är hutlöst. Blir nog en tidig kväll om jag ska orka upp två morgnar till...

Har haft min fina fina guldkofta på mig idag, tänk om jag hade en kamera så att ni kunde se. För den är så fiiin. Jag gillar verkligen att det börjar bli "inne" med stickade kläder för jag tycker att det finns så mycket fint att göra. Mitt nästa projekt om jag bortser från sjalen kommer nog mest troligt att bli den här tröjan. Den är ju bara gudomligt fin.

Nu vill jag att Isäntä ska komma hem från jobb så att vi kan äta lite. Gillar kvällens tv utbud Grey's anatomy och Heroes. "You are SuperHiro!" Men jag misstänker att jag kommer att somna...

Inga kommentarer: