2007-02-28

Fisdag

Den är hämska dagen blir inget bättre, allt jag företar mig går uselt.

Vill bara krypa ned under täcket och vakna upp med nya friska tag i morgon istället.

Men för att dagen inte ska bli helt bortkastad tror jag att jag ska packa på mig mina träningskläder och dra till IKSU. Där har vi oxå en samvets grej, jag riktigt hör hur pengarna tickar iväg.

Ett litet ljus i mörkret var i alla fall att det inte var särskilt svårt att fixa till min nya fina frilla. Det var super enkelt och jag blir mer och mer nöjd för varje liten stund som går.

Urk, vill vara någon annan idag. Vill vara någon som hittar massor med jobba att söka, en som får något av alla de jobb hon söker. Hittade ett enda jobb i hela landet idag. *djup suck* Fans djävla kuk fis

Vill inte vara jag, vill inte vill inte vill inte!

Inga kommentarer: