2007-02-08

#%¤&/#

Jag har blivit anmäld till en nybörjargrupp i Ju jitsu. Det är träning ikväll och jag har ingen aning om jag vill gå. Hatar när det är så snabba beslut när jag inte hinner med att tänka på vad jag vill. Helvetes jävla skit. Egentligen så vill jag men jag hade tyckt att det var bättre om det bara var jag och D som började. Nu ska även en av hans kompisar med och jag känner mig bara dum, fet och ful. Vig som ett kylskåp och totalt utan kondis. Det är något jag inte är särskilt stolt över och som jag inte vill visa upp för andra. Framförallt för de jag känner lite. Anonmyma människor bryr jag mig inte om. Till saken hör att den här kompisen verkligen gillade D's ex. Urk jag vill alltid visa mig så perfekt jag kan så att jag kan klå henne. Jag vet det är dumt men jag kan inte låta bli att tänka så. Alltså hindrar jag mig själv och känner mig dålig. Helvetes djävla skit piss. Varför ska det alltid gå undan, hade jag fått en dag på mig att tänka lite. Samla mina tankar och inse hur korkad jag är skulle det inte göra något, då skulle jag antagligen börja.

Men nu känns det bara jobbigt och stressigt, varför redan ikväll?

Inga kommentarer: