2007-02-26

Så att...

Sitter och väntar på att min träningskamrat ska höra av sig. Jag hoppas på ett pass idag före lunch. Så att jag hinner med allt som ska göras.

- träna?
- klippa mig
- lämna lite kläder
- köpa blinkerslampor
- lämna igen några böcker och skivor
- kolla in lite kläder på JC
- leta reda på min gamla kalender

Helgen har varit oerhört slapp. Kanske bra med tanke på hur nästa helg förhoppningsivs kommer att bli. Jag hoppas av hela min kropp att det blir av, ser så fram emot att åka skidor i backen, basta och dicka öl. Det enda jag inte riktigt känner mig tillfredsmed är det utlovade fotbollstittandet. Men en kan ju inte få allt...

Mest har jag läst, njutit och stickat i helgen. Sett lite på tv och spelat lite. Annars bara tagit det lugnt. Det är så himla skönt ibland.

Inga kommentarer: