2007-02-09

Nu

Nu ska jag bara göra mig klar sedan ska jag tåga till universitetet och lämna in två uppsatser. Det känns skiiit nervöst. Bra, skönt, underbart men nervöööst!

Sedan ska jag unna mig något smarrigt, en blodapelsin eller nåt.

Vi bestämde nämligen igår att vi inte ska äta sötsaker mer. Sötsaker inefattar godis, chips, kakor och bullar. Vet inte var nötter står på skalan för i liten mängd är det ju faktist nyttigt. Hum får ta en diskussion om det där tror jag. Hur ska jag klara mig utan gotta? Klarade av det förr, eller då fick jag äta på helgerna för annars blev det olidligt, men nu har jag fått mitt sockerbehov tillbaka. Det går inte att kontrollera längre så bort med alla kakor och gotta som ligger gömda i skåp och lådor.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Det går säkert bra med uppsatserna -- jag tror på dig!

Anonym sa...

BRA jobbat A!! Äntligen klar!! Så nu har du din examen till sommaren åp kan börja jobba till hösten! Så GÖTT!!!!
/EM