2007-02-13

Tjejsnack v 7- Alla hjärtans dag


· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?
Inga alls, vi får se om jag fixar nåt snabbt bara.
· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka?
Jo men inte några med hjärtan på, bara till min partner
· Hur ser din drömdate ut?
Går ju inte att svara på, beror ju helt på i vilket stadie av sitt dejtande en är. Första dejten är på ett sätt och dejter efter att ha varit tillsammans ett bra tag ser ju ut på ett helt annat sätt.
Utgår från där jag är nu, då skulle min drömdejt vara att jag blir bjuden på en superb middag och sedan har dejten bokat ett hotellrum som vi gör det bästa av resten av kvällen. Sedan avslutas dejten med en smarrig hotellfrukost.
· Bästa Alla hjärtans dag minnet?
Det som framtiden bär på
· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år?
Min kära

1 kommentar:

Anonym sa...

*rodnar*