2007-02-12

Helgen

Fredag med bastu, alltid lika skönt. Drömde om hur min egen skulle se ut, när jag bor så att det finns möjlighet att ha en så klart.

Lördag årsmöte med partaj. Lika kul som alltid även om min musiktävling inte var uppskattad av någon annan än jag själv... *hornen växer ut*

Så här såg den vegetariska menyn ut:
Förrätt - majs och kokos soppa med Chevréboll och grillade tomater
Varmrätt - sötpotatis burgare fylld med getost
Efterrrätt - hjortron parfait med hallonsås

Alltså såååå gott, jag har längtat en hel vecka efter den här maten.

Söndagen var fantastisk skön och vacker, solen gnistrade och promenaden var underbar. Väl hemma testade jag ett nytt recept på semlabulle. Det blev fantastiskt inte alls torrt och trist som det lätt kan bli. Hittade det här. Kvällen avslutades med en omgång Baldurs Gate.

Inga kommentarer: