2007-02-05

Kurragömma

Vill leka kurragömma med mig själv och inte hitta vart jag gömt mig.

Känner mig lite nere, har svåt att ta för mig och göra det jag borde. Dvs ringa några samtal och läsa igenom examensarbetet. Det går inte idag. Vill bara lägga mig under täcket och försvinna. Önskar att det var möjligt.

Skulle vilja bli omhändertagen på alla möjliga sätt, men mesta av allt skulle jag vilja att någon bara kom och sa att jag har hittat ett jobb till dig. För tydligen är jag inte särskilt duktig på att skriva personliga brev då jag alltid får svaret att någon annan fått jobbet.

"You are Good. You are Brave. You are Smart. You are Strong.
Lady put your foot down draw the line.
Am I right or am I right?
Lady you gotta learn to fight!"
/Miss Universum

Önskar så att jag kunde tänka så just nu, att jag bara kunde kämpa på och sparka mig själv i baken. Visst jag jobbar på med mitt exjobb och det blir klart när det ska vara klart. Men allt det andra då, jobb framtid... jag är så trött på att aldig veta att bara gå omkring här och känna mig dålig för att jag inte lyckas. *djup suck*

Låter den här dagen vara en dålig dag och marker den som ett bottennapp, hoppas på ljusare tider och en starkare liteA imorgon.

Inga kommentarer: