2006-11-02

Uppåt igen

Jag älskar det här vädret. Solsken och ett nästan helt vitt landskap. Jag är så glad att jag har min pigga hund tillbaka hon som vill vara ute och gå på långa promenader. Chewie vill ju bara gå korta korta rundor. Hela den här veckan har jag varit ute och gått minst en timme om dagen och det känns så bra i kroppen. Bättre än på länge faktiskt. Kroppen börjar kännas frisk igen.

Har haft en sån där skön ta hand om mig dag idag. Först en snabb vända till Af, det gick ovanligt fort. Vilket jag inte tänkt, han inte ens värma upp mig. Så jag gick in på Bibblan för att låna en bok så att jag skulle ha något att läsa när jag satt och fikade. Men så när jag gick där såg jag att dörren till kontoren var öppen så jag smög in... hehe... överraskade D med ett litet besök och vi bokade in lunch. Jag gick ned till fiket och köpte en kopp te, fastnade i boken jag lånade och sedan var klockan helt plötsligt lunch. Efter den trevliga tillställningen så gick jag på stan en sväng, köpte mig ett par vinterskor, super snygga. Vad annars....

Nu har han jag lever med även kommit hem, kompat, det gillar jag. Så nu ska jag gå och pussa och kramas lite tror jag...

Inga kommentarer: