2006-11-04

Det går runt

Surr surr surr jag är ett litet bi, sticker lite här och flyger hit och dit.

Nä kanske inte men jag har inget vettigt att säga. Helger hemma är det bästa jag vet. Var ut på Skarre igår, såg två band som var si så där. David Sandström är i och för sig allt som oftast bra och han spelade sist. Dansade till Wannadies - Blister in the sun. Det händer inte ofta.

En sak som är fashinerade är hur olika vi kan se på situationer beroende på vem vi pratat med. som exempel kan jag nämna en situation som jag är inblandad i. Det gäller en kille som är väldigt kär i en tjej, jag har mest pratat med killen och på honom verkar det som att det är ganska kirrat. Han och tjejen har umgåtts i stort sett varje dag de senaste fjorton dagarna. Jag har gett råd så gott jag kunnat. Men så igår kväll pratade jag med en som känner tjejen lite. Då blev situationen helt plötsligt annorlunda. Jag känner mig helt plötsligt osäker på om mina råd var så bra. Det är verkligen svårt det där, den ena säger si och den andra så. Vem ska jag lyssna på. Så nu har jag betsämt mig för att blunda och hoppas på det bästa...

Nu är det dags för middag, D äter de amerikanska pannkakorna jag gjorde till fukost och jag ska äta gårdagens smarriga rester. Hehe jag tycker det var en väldigt bra deal.

Inga kommentarer: