2006-11-16

Trötter

Jag förstår inte så trött jag var idag. Kunde inte få upp ögonen en endaste litet millimeter när D kom in och pussade mig hej då. Jag som hade bestämt mig för att stiga upp sju så att jag skulle få massor gjort. Hade bla bokat in tvättning och det är ganska svårt att få nya tider. Tänkte att ingen vill ju tvätta tiden som är 7-10 så om jag stiger upp och tar den nu är det problemet löst.

Tvingade mig upp åtta. Då menar jag tvingade fick ta en kroppsdel i taget. Ett öga, andra ögat osv. Men oj så mycket jag fått gjort de här två timmarna. Nästan gjort färdigt en budget samt hittat några fina julklappar så där bara av en slump. Jag har skrivit om tre dokument som sedan lagts ut på klubbbens hemsida. De var så inaktuella att det skrek om det. Borde ha varit gjort för typ fem år sedan... hehe. Men nu är det gjort. Så skönt.

Klockan är bara 10 och jag har varit dunder effektiv. Det är så kul såna dagar. Måste ju göra dessa saker annars blir jag galen, det går ju inte att bara sitta hemma och dega. Sitta och spela hela dagarna då skulle jag bli smått galen faktiskt. Men nu har jag gjort sånt som får mig att må gott, det känns som att jag har varit duktig och det känns nästan som att jobba. Vad jag saknar att ha nått att göra...

Inga kommentarer: