2008-12-29

Nada, nunca, nothing

Har absolut inget alls att säga. Läste ALs blogg och blev glad över hennes fina fina fynd. Vad hon är duktig! Läste I's blogg och insåg att det är dags att summera året. Tittade in lite på roliga Art Deco bloggen. Samt inredningsspanade lite hos Enkeleva.

Läste min egen blogg och fy vad trist den var. Trist för att det bara står om bränder och elände. 2009 ska bli posivitetsbloggandets år. Det ska bli ordvrängadets- och nyskapandetsblogg. Det ska bli ännu mer stickande och skapande. Jag ska anstränga mig för att hitta min ton. Jag ska ta mer kort. Även på de lurviga två som kanske snart är tre. Jag ska få det där jobbet så att jag har råd att göra något extra roligt. En extra rolig sak som händer i sommar är bröllopet i Stockholm. Ser fram emot.

I morgon åker vi till staan. Där ska firas nyår och umgås med familjen.

Inga kommentarer: