2008-12-27

Parklife

Hemma igen!

I fredags ringde de från mitt försäkringsbolag. Jag hade glömt säga till om flytt. Gissa om han blev glad när jag sa att jag inte bodde där längre. Har tittat på bilder och läst så mycket jag kan. Fy sjuttan vad glad jag är att jag inte bor där längre. Tänk om vi varit hemma, jag kanske hade lämnat hundarna hemma själva. Klarar nästan inte av att tänka tanken ens. Som tur var bor vi inte där och jag behöver inte oroa mig.

Det pirrar lite i min mage. Kanske kanske är det så att det fötts en liten aussie som ska flytta hem till oss. Titta här på bilder. Så sött så sött. Och inte att förglömma något helt annat än de jag redan har. De som mest bara ligger och sover på dagarna nu för tiden.

Det är skönt att vara hemma igen. Hur trevligt det än är att vara borta så är det alltid lika skönt att komma hem. Det är tomt men skönt. Jag slappnar av.

Inga kommentarer: