2007-05-02

Sweet

Jag andas in lugn. Helgen ar varit fantastisk och det har varit så underbart att ha D hemma så många dagar. Jag har myst av att få vakna brevid honom utan stress, jag har njutit av att få vara med honom hela dagarna. Det är så härligt härligt! Ser fram emot hans semester i sommar...

Några inbokade händelser - Trästocksfestivalen, Norge resa, kanske lite vandring & samebröllop.

Sitter och planerar en kurs och det är så himla kul att få en röd tråd, en tanke. Att hitta en stegring. Det känns så spännande och jag vill hålla kursen nu, inte om fem veckor... Annars är jag ledig ikväll det känns lite konstigt. Nästa vecka är jag bara ledig torsdag och fredag kväll. Hela veckan och sedan även på helgen är det hundaktiviteter. Det är kurser och på helgen har vi vår första tävling... då kommer jag att tävlingsleda klass 1 samt ligga i sökrutan och huttra. Men det är alltid lika trevlig när en bli hittad...

Jaja nog bs, nu ska jag ta och sätta mig och spela. Inga nya jobb idag...

Inga kommentarer: