2007-05-04

Fjärilar i magen

*nervös*

Som vanligt när jag ska göra något har jag planerat lite i överkant. I alla fall gör jag det när jag är nevös.

"Då ska jag sätta mig i bilen, jag ska inte behöva ha bråttom när jag kör. Inte stressa när jag kommer fram, hinna äta lunch och så vidare."

Vaknade med D i morse med ett helt dussin fjärliar i magen. Mest bara för att det känns så spännande. Min första arbetsintervju som lärare... Såklart kommer jag inte att få jobbet, då det är min första intervju och jag vet ju att det finns några arbetslösa historielärare i skeå. Men det är så spännande och jag kan ju alltid hoppas... ändå...

Håll en tumme för att jag i alla fall får komma tillbaka till steg 2.

Känns väldigt skönt att inte behöva laga middag ikväll, hoppas verkligen att planerna står fast och att det blir middag hos K ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

HUr gick det?? :)
/EM