2007-10-01

Ja & nej

Ja
Det är knappt så att jag kan tro det själv, min gröna linsjal är färdig. Den blev stor som ett hus men väldigt fin. Jag är väldigt nöjd. Den kommer att bli perfekt att svepa runt sig vid svala sommarkvällar. Fick lite garn över, undra vad det ska bli av det?

Nu ska jag bara blocka den och sedan är den klar för användning.

Nej
Till det nya systemet i vår tvättstuga. Maskinerna tar på tok för lång tid på sig att det inte går att vätta 90 tvättar. Stoppade i en 40 efter och jag tror inte att jag kommer att få den torr. Vilket suger. Men det som suger ännumer är att två maskiner har stått lediga i stugan, men jag kan inte använda dem för att det går bara att boka två maskiner åt gången. Vilket slöseri! Har hade jag kunnat tvätta all min tvätt under dessa 3 timmar, men icket. Jävla skit system! För att det ska fungera måste maskinerna bytas ut.

Inga kommentarer: