2007-10-09

Hemlisar

Det är så tråkigt, jag kan inte längre skriva om mina stickprojekt. Då det mesta jag håller på med är julklappar och det skulle ju vara trist om personen ifråga kom fram till att det var just hennes eller hans grej jag höll på med. Så därför skrivs det inte så mycket om alla projekt jag håller på med men för tillfället har jag fem påbörjade och ett som kommer igång så fort stickorna blir lediga. Alla är dock inte julklappar. Det allra roligaste jag gör just nu, shiiit att jag inte kan berätta, det är så kul att sticka och kommer att bli så fint när det är klart. Färgen är helt underbar och materialet... ja mer kan jag inte säga. Kanske gör jag någon nyfiken... vi får se...


Måste bara säga en till sak tror inte att vår spis varit så här ren varken på in eller utsidan sedan vi flyttade in, eller inte ens då. Den glänser till och med i ugnen. Nu kan vi laga mat igen utan att det luktar bränt i hela läggan.

En till sak jag är så otroligt sugen på att gå ut och dansa.
Jag skulle vilja dansa bort en hel kväll!

Nu ska jag ställa mig och göra en höstig och mustig soppa men alla de godaste rotsakerna. Mumma

Inga kommentarer: