2007-10-17

Vart tar den vägen

Min första lediga kväll den här veckan. Det är onsdag och snart är arbetsveckan slut eller i alla fall för mig, jobbar bara i morgon. Har lång helg... det är skönt.

Har inte så mycket att säga, hinner liksom inte med riktigt själv. Tycker att jag bara kommer hem från jobb och åker iväg till klubben för att komma hem igen och sedan bums i säng för att orka upp halv sex. En promenad på 40 - 60 minuter och sedan hopp in i duschen. Koka lite gröt och sedan cykeltur ned till jobb. Jobb, jobb. Hem igen skynda med middagen för att sedan iväg. Så rullar det på, inte många minutrar är "lediga".

Oftast brukar jag hinna andas lite på helgerna och så även förra helgen, även om den var fullbokad. Fredagskvällen bjöd på öl och bastu. Vi var ett sällskap på ca 10 personer mest killar det var bara jag och Y som hade bröst. Men det var trevligt, kanske en lite halvkonstig blandning av människor men trevligt. Alla andra gick ut, tror att de hamnade på BA. Själ stannade jag hemma för att orka med resten av helgen, så mycket tid försvinner om en är bakis. Lördag förmiddag bjöd på en smarrig lunch med SÅ sedan var det bara att kila iväg till klubben för en liten fest för de som hjälpt till på tävlingarna i år. Det var hur trevligt som helst, dock kunde jag inte dricka. Skulle ju vara på klubben kl 10 på söndagen för att hålla Allmänlydnadspass för de som gått kurs före sommaren. Söndagskvällen fick jag lite tid över att tillbringa med Isäntä. Då var jag helt slut och kände mig nästan lite förkyld av allt springade. Men det är ändå trevligt när det händer så mycket...

Vart tar tiden vägen?

Inga kommentarer: