2007-10-05

Rajs änd schajn

Shiit så trött jag är... men jag måste hålla mig vaken för att K hämtar Lakrits kl 03.30. Hon ska med på utställning i Sundsvall. Hade tänkt åka själv men känner bara att jag helt enkelt inte orkar sitta och köra. Så jag får stå ut med att vakna så pass tidigt och köra iväg till sjukan istället. Gäääsp!

Jag har gjort en upptäckt när det gäller trötthet. Jag är mer trött de dagar jag jobbar halvdag än när jag jobbar heldag. Jag är oxå mer trött fredag är torsdag. Det stämmer inte överens med tidigare erfarenheter. Jag tror alltså att när jag ställer in mig på att gå tidigt så blir jag trött för att jag hela tiden räknar ned. Medan de dagar jag jobbar heldag så tänker jag inte på det utan bara tutar och kör.

Så mycket mer filosoferande orkar jag inte med nu, hur fasen ska jag hålla mig uppe...

Inga kommentarer: