2006-12-05

Tjejsnack v 49 - Inredning

¤ Hur skulle du beskriva din inredningsstil?
Hum jag gillar nog en ganska enkel femtiotals inspirerad inredning. Föredrar brunt och grönt före det enkla vita.

¤ Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer?
Inte så mycket faktist, kanske för att jag inte har så mycket pengar att röra mig med. Hade jag pengar så skulle jag nog börja med att köpa nya bokhyllor så att de alla är likadana.

¤ Ditt bästa inredningstips?
Eh, vet inte om jag har något. Som sagt med lite pengar så får en fixa mycket själv.

¤ Vilken är den värsta inredningstabben du gjort?
När jag målade mitt köksbord ärtgrönt och stolarna knallblå. De har fortfarande den färgen och min sambo vill inte att vi ändrar... *suckar djupt*

¤ Vad vill du helst ha till ditt hem just nu?
Ojoj det är mycket, nya bokhyllor är kanske det allra största, så att varadagsrummet blir lite mer enhetligt. Sedan skulle jag vilja ha den snygga köksmöblen som jag bloggade om här om dagen. Då skulle jag bli så sjukt nöjd med hur vårt vardagsrum såg ut.

Inga kommentarer: