2006-12-07

Helt vanlig dag

Efter mitt besök på Af så begav jag mig till optikern. Som resulterade i ytterligare ett återbesök. Ska skaffa nya linser och då måste jag först vänta på att de ska komma hem i brevlådan sedan så ska jag ha dem i två veckor. SEDAN är det återbesök och eventuellt köp. My god så mycket besvär för några små genomskinliga manicker. Nå jag då blir det i alla fall bra gjort.

Sedan gick jag en sväng på stan, där hittade jag några kompletteringar till min juloutfit. Dvs en snyggare kofta, så nu kan jag lämna tillbaka den andra. Sedan köpte jag även några juklappar till. Hehe åh vad jag älskar att köpa paket. Tur det inte är jul varje år då skulle jag lätt gå i personlig konkurs.

Nu lunch och sedan promenad med hundarn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Kikar in här och ser att du använt en adventstake från mig, kul! Men du har inte länkat till mig... Skulle uppskatta om du satte in en länk någonstans, annars bryter du mot mina regler. Fixa det är du snäll ;)

Ha det bra!

ellapix sa...

Självklart ska jag göra det, har bara glömt...

Anonym sa...

Hahahaha, är det inte jul varje år? =) Vill bara retas lite med dig...

ellapix sa...

Hahah det har jag inte sett att jag skrev, undra vad jag menar egentligen. Varje månad eller nåt kanske... *skakar på huvudet*