2006-12-18

...

Har haft så mycket att göra att jag inte hunnit med att skriva några rader om det. Min uppsats är klar och inlämnad. Jag känner en stolthet som sprider sig. Nog för att jag inte är klar än för det men jag är på god väg. Nu ska den bara opponeras på och det är ju bara intressant. Det känns så bra, som att ett stressmoment bara har flugit sin kos. Varför gjorde jag inte det här tidigare?!

Helgen då, jo den har varit ganska helgig. I fredags såg vi film, München. Jag vet inte om jag blev så imponerad. Tycker att den var lite för enkelsidig. Kanske var jag bara inte på humör bara, men någonstans så kändes det så klart att det var en jude som gjort filmen och på så sätt tycker jag genast att han tog parti. Nä den var bra men inte toppen. Hade varit mer intressant att visa från andra hållet tycker jag. Hur dådet planerades och vad de sa till sig själva för att rättfärdiga sin handling. Men jag vidmakthåller vid en av mina livsteser "Våld föder bara mer våld" Det är aldrig rätt väg att gå.

I lördags blev det lite kändisspaning. Johnny och Mattias från RoomS var på Herrmanssons. Fattade inte varför de hade parkeringsvakter men så när vi kom in och såg vilka som stod och slipade så var det ju inte så konstigt. Jag tycker mest bara att det var pinsamt. Så vi skyndade snabbt vidare. Jag visade bordet och sedan strosade vi lite i resten av butiken.

Inga kommentarer: