2006-12-04

Måndag morgon

Att det ska vara så svårt. Sitter och ringer til veterinären. Hon har tel tid mellan 8-9 och det är näst intill omöjligt att komma fram. Misstänker att mpndagar är den värsta dagen att ringa. Har suttit här sedan 8 och nu är klockan 39 över och bara upptaget ton.

Vad har hänt i helgen då?
adventspyntet har åkt fram
köpte en ny julstjärna
handlat julklappar, nästan alla är klara
slagit in julklappar
spelat
försökt elda
gått långa promenader
sett X-Men 3
stickat
planerat lite inför julen

Men jag verkar inte komma fram idag... *suck* I och för sig ska jag inte klaga, jag brukar alltid komma fram på en gång så någon gång är det väl min tur att inte komma fram.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vadå??!! E nån vovve sjuk??
Själv träffade jag Nellie å Disa i helgen - de flyttade m alla mattar. Så goa även om det var fullt m folk!! :)

ellapix sa...

Nä då det är inget allvarligt, tror att Chewie har en inflammation i analsäckarna... hon lukar inte så gott...